God morgon..

för jag sitter fortfarande i pyjamasen.. iih. har ätit frukost med min love och mamma kom också för hon skulle betala de sista räkningarna. sitter iallafall här och dricker mitt te från frukosten och försöker planera dagen. jag vill in till stan, och det ska jag minsann.. jag och liv! ska gå till lagerhause och kolla efter kuddar som ska ligga på sängen.. jag är inte nöjd med dom som ligger där nu. bara 2 av dom passar ihop. måste ändras på! (: så jag messade liv i natt och fick svar att självklart skulle vi in till stan och gå i affärer :D kul. ska snart fixa till mig och sminka mig.

igår beställde jag lite saker från ellos, visar senare! (: nu ska jag skynda mig på. alexander kör in mig till stan så möter jag upp liv där. sen åker vi hem med liv's bil hit och äter, myser och sånt! (: längtar.

ne, nu sätta fart! puss!



Kommentarer
Postat av: helena

glöm mej inte....:(

2007-10-29 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback