God morning!

vaknade vid sju..! jag ska ställa om dygnet men att vakna sju av mig själv är inte likt mig (: sitter här i nattlinne och tofflor och har nog gått igenom varenda internet sida som finns ^^ tänkte göra lite frukost snart, te, fullkornsbröd med ost och gurka.. gott! är riktigt hungrig. sen ska jag bädda ner mig i soffan och läsa tidningar tills jag blir så pigg så jag orkar gå ut och gå på min dagliga promenad. minst 40 min! sen ska jag nog lägga mig i ett bad och tanken är att jag ska färga mitt hår idag också. ska fråga mamma om vi kan åka och handla mat idag också. älsklingen är på jobbet och det kan vara bra om det finns mat hemma tills han kommer så jag kan laga middag (: så det som står på schemat idag är alltså:

♥ äta frukost
♥ läsa massa tidningar
♥ gå ut och gå på långpromenad
♥ bada skumbad
♥ färga håret om jag orkar
♥ veckohandla med mamma
♥ laga middag
♥ mysa med älsklingen

nu blir det frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback