Godnatt!

nu har vi fått någelunda ordning här.. men det är massa kvar! får fixas i morgonkväll. imorgon ska vi upp vid tio, göra oss i ordning och åka till stan och köpa födelsedagspressent till alex lillasyster elinor som fyller 18 år (: ska dit och äta mat och tårta och fira henne. sen på kvällen ska vi som sagt få undan här och sen bara njuta av att det är städat och klart.. nästan iallafall (: det är sovrummet och vardagsrummet kvar nu. never ending story!

på måndag ska jag och mamma gå på bio tillsammans och se "underbar och älskad av alla" ska bli jättemysigt!

nu ska jag borsta tänderna och bädda upp sängen och läsa lite inredningstidning.. har massa nya som jag inte hunnit med att läsa.

god natt ♥

image2192


Kommentarer
Postat av: carin

hej =) var hemma hos mamma och pappa i helgen och läste hem&hus tror jag. Tänkte bara tipsa om svenssons.se. Du kanske redan har läst det men dom hade iaf rabatter på soffor i oktober. Det fanns mycket annat fint där också. =)Sköt om dig. Och din söta familj =) Kramar

2007-10-07 @ 18:15:22
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: fanny

carin: åh tack för tipset gumman :) ne hade inte varit på den sidan! sitter och kikar lite nu! detsamma :) massa kramar

2007-10-08 @ 01:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback