hej alla barn

godkväll! har haft en jättemysig kväll, precis som förväntat! bjöd ju över mormor, mamma och morfar på middag, mumsigt vart det. jag är alltid skeptiskt när jag lagar mat själv.. eller så kallas det bara kräsen, vad vet jag ^^ dom andra sa att det var jättegott iallafall, så jag får väl tro på dom ^^ hade iallafall jättemysigt. dukade fint och satt och myste! dom gick hem nyss och jag sitter och dricker lite Bailey's.. på en söndag! älsklingen fick en wisky flaska som har lagrats i 12 år, och jag en Bailey's.. sitter och lyssnar på musik och pussas med älsklingen. ska snart krypa ner.. bara ringa helena och säga godnatt. sen sova. så skönt att komma i säng i tid för en gångs skull.

en annan rolig sak är att, min mormor ska bidra med guldet till min vigselring.. tänk min ring kommer vara minnen. det känns så mycket mer personligt. så älsklingen ska smälta ner allt rött guld och köpa till diamanter och så ska dom göra en ring åt mig. hur mysigt som helst. jag är jätteglad! allt känns så bra! ♥

image2494

nu har älsklingen min tänt massa ljus i sovrummet, han är så romantisk :$ åh. ska gå in och mysa!

god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback