högläsning!

sitter och trycker i mig massa mandariner, gud va gott det är! snart kommer mamma och då ska vi fika och hon ska läsa högt ur min bok för mig.. haha, jag är sjukt stressad eftersom jag ska vara klar med boken idag och när jag är det så tar jag inte in det jag läser.. så hennes idé var att hon skulle läsa (: det blir ju precis som när jag var liten.. mysigt! :D hon är så snäll min mamma!

sen kommer ju helena hit i kväll! wii. och innan det ska jag minsann gå till affären och köpa mer mandariner.. beroende kallas det. (: på 10 min när jag suttit här har jag ätit tre st.. :P

snart kommer mamma, så jag ska fixa iordning fika och så (:

ha en bra dag, kram!



Kommentarer
Postat av: carin

=) snäll mamma du har =) Jag är också mandarinoman :D men det är inte bra för min mage när jag frossar i dom tyvärr =p haha
Kramar

2007-10-11 @ 16:09:44
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: linda

gott de lät=)men måste bara säga att mandariner finns bara på burk(konserv) det heter clementin eller satsumas=)=)

2007-10-11 @ 20:18:10
Postat av: Mysan

gumman jag vill prata saknar dig så himla mycket min bästa vän. Behöver dig mer än någonsin söto

2007-10-11 @ 21:45:02
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Mysan

gumman jag vill prata saknar dig så himla mycket min bästa vän. Behöver dig mer än någonsin söto

2007-10-11 @ 21:45:20
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback