IKEA

god kväll sötnosar! (:

nyss kört hem helena till henne och sprungit hem hand i hand med älsklingen i regnet från bilen. burr. men ändå härligt med regn. vi har haft det jättemysigt idag. började med en två timmars lång fika med varsinn stor kopp te och lite fikabröd.. satt och myste i soffan och bara pratade. sen gick vi på en timmes promenad med adolf och sen hem och lagade pasta gratäng och åt tillsammans med älsklingen och mamma som kom på besök (: sen har helena masserat mig, sjukt skönt så jag somnade :P sen har vi suttit och bläddrat i ikea katalogen och drömmt oss bort ^^ jag och baby ska dit imorgon och köpa våra tvmöbler och lite annat smått och gott (: så kul att gå på ikea, tänk att någonting som var så tråkigt när man är liten kan vara så kul när man blir stor ^^ iallafall.. ska klämma lite på olika resårmadrasser imorgon också.. vi ska ju köpa en 180 säng.. har 140 nu och jag tar för mycket plats helt enkelt! hähä. jag och min stora rumpa (; mamma köper våran säng som vi har nu för två tusen, så sängkalaset blir relativt billigt för oss. skönt! sen imorgon eftermiddag/kväll kommer christoffer, alexanders äldsta lillebror på besök, middag, film och myskväll står på schemat! har blivit mycket nu de senaste dagarna så jag känner mig lite halvsliten.. men sen har jag och alle bestämt att vi ska ha en riktigt slappis vecka, fy va skönt!!

hittade jättefina tidningskorgar som jag tänkte köpa imorgon och ha brevid fåtöljen, den i svart såklart (: den var billig också! perfekt!

nu ska jag läsa modette & allt i hemmet. natti natt.

image2077



Kommentarer
Postat av: Justhotel

This This Guestbook is professional and to the point.
Very interesting GuestBook.

2008-01-16 @ 11:31:52
URL: http://justhotel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback