Impuls-shopping!

sitter här och kikar lite på h&m.. min kära sambo spärrade upp den sidan som har varit spärrad för jag är en jäkel på att impulshandla! så jag har ju inte sett om det kommit in några snygga höstkläder. ajsing. jag har också en tendens att när jag går in i en affär ha svårt att inte handla.. det har hänt väldigt sällan att jag kommer ut ur en klädaffär utan en kasse i handen.. men vadå säger jag när alexander tycker att jag shoppar för mycket! det är ju faktiskt en bra investering! (; det är farligt att det finns sidor på internet så man lätt kan sitta och klicka hem massa kläder, inredning och andra prylar..! men som sagt, alla sidorna går att blockera lätt (; och ibland kan det vara skönt att inte kunna handla, fast man gärna vill det! hm. ska iallafall kika lite nu och kanske kanske handla nått.. haha, vi får se. jag har ju varit så duktig heeela månaden! (;

är ni duktiga på att impulshandla saker och kläder som blir liggande?!
och har ni några bra tips på sidor på internet som är värda att besöka?

hade varit kul att veta (:

God kväll!!

image2229




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback