Julpynt

håller på att tapetsera nu i vardagsrummet, så jäkla fint blir det. jag är tyvärr inte till så mycket hjälp just nu.. mamma och alex håller på för fullt. och det är jag glad för.. min rygg värker efter allt målande idag. aj :( älsklingen har lovat mig en mysig massage sen (: skönt! ♥

har varit och veckohandlad mat, fast för 14 dagar ist för 7.. skönt att ha dte gjort (: så när vi kom hem stekte jag kassler, kokade potatis och till det hade vi memåsasallad. riktigt gott och enkelt. sen har jag städat undan allt papper på golvet som skyddat mot färgstänk, tagit bort all tejp och slängt allt! sen får möblerna stå som dom står tills imorgon, så vi kan damsuga innan vi drar tillbaka allt där det ska stå. lovar att ni får se bilderna imorgon (: nu är jag för trött för att ta ett enda kort ^^

tänkte sätta mig i läsfåtöljen och mysa med min nya drömhem och trädgård som kom i dag! (: det är nog ett av de bästa köpen jag gjort! alla prenumerationer på inredningstidningar. så mysigt och kul att läsa! det här numret är om julpyntning! tänk att det är halloween innan jul ^^ det tänker man knappt på!

image2430



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback