Kärleksmejl mitt i natten.

varje gång jag sluter mina ögon ser jag ditt vackra ansikte framför mig.

det tåras i ögonen och jag ber till någon mäktig att bara få hålla om dig i natt.

så nära så det bränns, hud mot hud, våra andetag blandas, våra hjärtan slå i takt.

att få älskas utav dig var verkligen det bästa som någonsin kunde hända mig.

min trasiga själ fick en mening att kämpa, när du fyllde min tomma kropp med all din

kärlek väcktes jag till liv igen, du fick mig att födas på nytt. och den här gången grät

jag inte.. jag kände harmoni. du är mitt lugn. min trygghet. när jag säger att jag

inte skulle klara mig utan dig i mitt liv, menar jag det från botten av mitt älskande hjärta.

du är den viktigaste i mitt liv. du är mitt liv. meningen med allt försvinner om du försvinner.

tankarna på att det kan hända dig någonting får håren att resa sig på min kropp.

att försöka föreställa sig mig utan dig, min alexander, är för mig obegripligt. det går inte

att ta på.. förstå. så vad du än gör, lämna mig inte här ensam. jag behöver dig. mer än

vad du någonsin kommer förstå. allt jag vill vara är nära dig, älskling. att få vara nära

dig är allt jag behöver.. känna din värme, dina armar omkring mig, dina läppar mot mina.

igår när du somnade innan mig låg jag länge länge och bara tittade på dig. hur din bröstkorg

rörde sig i takt med dina andetag, du såg så fridfull ut.. så lycklig. att se dig ligga där

famkallade ett leénde på mina läppar som fortfarande finns där varje gång jag blundar och

tänker på dig. det är när man sätter sig ner och verkligen tänker, det är i sånna här

tillfällen man skulle göra precis vad som helst bara för att få krama dig, säga till dig hur

mycket jag verkligen älskar dig. men nu är du där och jag är här.. känslan kommer jag bevara

tills imorgon när du är hos mig igen. de säger att mister man en, står det tusen åter.. men

ingen jag mött, ingen jag har sett, eller hört har varit så som du är.

ingen kommer någonsin kunna ersätta dig. du är one of a kind. du är min och jag är din..


..och så kommer det vara tills våra hjärtan slutar slå.. tills vi tar våra sista andetag.


älskling, förstår du hur mycket jag älskar dig? ♥
image2394



Kommentarer
Postat av: Madde

hjärtat, vilket fint inlägg. Du förtjänar verkligen att må så bra som du gör, har aldrig träffat Alle men vet redan nu att han är den för dig.. den enda, den perfekta. Du ska må som den prinsessan du är & efter vårt samtal på msn för ett tag sen så får detta inlägget mig till att le, le stort på ett sätt som jag aldrig ler på. Underbar är du. Puss

2007-10-19 @ 11:23:50
Postat av: Helena

Vad fint gumman. Blev tårögd! Hur kna du skriva så fint?
Tänk om jag kunde lr fick ett sådant mail du skulle jag leva tills jag blev 150år!

2007-10-19 @ 13:31:06
Postat av: fanny

madde: visste inte om jag skulle skriva det här på bloggen.. men jag vill visa hela världen hur mycket jag älskar honom. du skriver så fint, dina ord värmer verkligen. det är inte många som kan skriva så fint om en vän, men det kan du verkligen. du är och kommer alltid vara en speciell person i mitt liv. min madde! underbart att se dig framför mig och se dig le. du är värd att alltid må bra

2007-10-19 @ 14:16:49
Postat av: fanny

helena: sånna mejl skriver vi ofta till varandra. alex skriver så fint också. han är underbar

2007-10-19 @ 14:18:21
Postat av: Madde

Längtar tills vi träffas (: Puss hjärtat

2007-10-19 @ 16:20:09
Postat av: tessan

Gumman, det var verkligen vackert skrivet! :) Du förtjänar verkligen den kärlek och lycka du får av Alle. Ni är perfekta för varandra och jag är så lycklig att du är lycklig med honom, ni ger så mycket kärlek till varann och ni visar verkligen varann eran kärlek öppet! Jag är så glad för din skull gumman att du känner sån lycka!

2007-10-19 @ 17:41:59
Postat av: Madde

har mailat dig så kolla sen babe (: Puss o kärlek

2007-10-19 @ 18:32:09
Postat av: Mysan

du förtjänar verkligen den bästa av dem bästa! man mår bra när du är bra gumman! tack för allt ditt pepptalk också det hjälper, sakta men säkert, älskar dig mest min underbara vän, trodde inte vänner som du fanns mer än i drömmer men när jag träffade dig förstod jag annat, du är den bästa vän man kan tänka sig

2007-10-20 @ 00:22:38
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Alexander

Det är inte svårt att för människor att förstå att du gör mig till världens lyckligaste kille. Älskar dig så mycket Fanny! Puss / Din

2007-10-20 @ 17:50:19
Postat av: fanny

alexander: du är den finaste människan som finns. alla borde få ha en egen alexander. jag är så glad att vi vill vara just min, hela livet! du är verkligen älskad. ingen kan komma och säga att våran kärlek inte är äkta

2007-10-21 @ 01:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback