Klädstege

Just nu ligger mina kläder som jag använt nån dag och inte vill slänga i smutsen och inte vill lägga tillbaka bland rentvätten i en hög på golvet i sovrummet.. vilket resulterar i katthår, eftersom dom lägger sig där och myser (; och det känns inte alls kul att sätta på sig kläderna som legat där.. såg på äntligen hemma igår och fick tips om en klädstege. vill ha en i mörkt trä eftersom det är det vi har i sovrummet.. hade varit perfekt. dock ska den inte överbelamras med kläder, då ser det nog bara rörigt ut.. men vissa plagg får hänga där (: nu ska jag leta järnet på nätet och försöka hitta en.. dom hade en i mörkt trä på äntligen hemma, men jag kan inte hitta vart den är köpt..allt annat stå med men inte den :o jaja!

image2097

Kommentarer
Postat av: Marie

VIlken bra idé! Det ska jag nog också köpa :D Du ger mig så många bra tips snäckan! :)

2007-10-03 @ 20:13:26
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: fanny

marie: va kul att du får idéer gumman :) nu blev jag happy! puss

2007-10-04 @ 00:47:06
Postat av: Marielle

Den i mörkt trä dem hade va ju för dem målade om den själv. Tjejen gjorde stegen och målade om den.

2007-10-04 @ 08:43:33
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Musse

Tänkte bara kolla med dig om du hittat en o köpa???
Har också letat efter en klädstege jätte länge nu :(

2007-11-06 @ 11:03:24
Postat av: Linda

Vet att Åhlens har en typ av klädstege men den är ganska dålig faktiskt. Ska det vara riktig kvalitet ska det vara Vincent Design. Har själv två.Kolla kladstegen.com

2008-01-26 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback