Lördagsgodis.

Idag gick vi upp runt tolv, klädde på oss, åt frukost och åkte iväg till woody! vi skulle kika på tapeter bla och köpa färg till toaletten som ska målas svart ikväll! när vi var klara så körde älsklingen inte hem... och jag fattade inte vart vi skulle, men han sa att det skulle bli en överaskning! (: och mycket riktigt, jag blev överaskad.. han tog mig till bauhause och köpte färg till mig walk in closet! den är rosa och heter "sockervadd" så jäkla häftig (: sen åkte vi vidare till ikea och köpte dom rosa boxarna.. som jag tappert monterat ihop nu när vi kom hem..! sen köpte vi runda rosa mattor dit in också. fint fint fint! det blir sådär tjejigt som jag ville ha det (: snart ska jag och älsklingen ställa oss och måla om därinne så flera bilder kommer komma sen! (: sen har vi köpt svart tygfärg till fåtöljen som vi ska färga senare ikväll! hoppas det blir fint (:

jag är jättenöjd med dagen. vi har skrattat massa och busat inne på ikea och jagat varandra..! han får mig verkligen att slappna av! ♥

kanske ingen lugn lördagskväll med lördagsgodis, men vill man få det fint så måste man vara lite aktiv ^^

såhär ser det ut nu.. snart kommer det upp sockervadds rosa på väggarna också (:




Kommentarer
Postat av: Helena

de där mattorna är jätetfina, jag har en sådan fast vit =)
Blev jätte mysigt gumman!!
puss

2007-10-06 @ 20:40:47
Postat av: Veronica

Tänk om man hade en pojkvän som gick med på rosa! Lyckost!

2007-10-06 @ 20:42:51
URL: http://veroniiica.blogg.se
Postat av: fanny

helena: jaa, dom är jättefina och inet så jättedyra heller. funderar på att ha nån i hallen också.. men jag vet inte (: eller kanske 2 st röda i sovrummet?! vi får se (: puss

2007-10-06 @ 22:12:24
Postat av: fanny

veronica: jaaa (: men det är bara min walk in closet, så jag får bestämma :D det är kul och det blir jättefint där inne!

2007-10-06 @ 22:13:10
Postat av: tessan

Åh, vad mysigt gumman! Det blev skit snyggt, precis din stil också.. :) pussar

2007-10-06 @ 23:32:18
Postat av: carin

Det blir ju jättemysigt där inne :D

2007-10-07 @ 18:02:23
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Malin

Oooops, det var visst jag IGEN. :D Du, såg nu att du har belysningen "Musik" i din lilla fina garderob. Tycker du att den bländas? Jag tyckte att det gjorde det lite på IKEA. Jag funderar ju på två sånna vid min sminkspegel i sovan nämnligen.

2008-01-14 @ 12:42:37
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Nikolaitanja

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2009-06-26 @ 13:53:29
URL: http://nikolaitanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback