Lördagsmys

åh kvällen har varit perfekt! men det är det alltid med min baby ♥ han kom hem till en nystädad lägenhet med hundratals tända ljus, potatisgratängen stod i ugnen och jag höll på att göra salladen. så duschade vi tillsammans, dukade och stekte köttet. nu har vi precis ätit och suttit och pratat lite och myst. massa pussar vart det (: älsklingen håller på att plocka undan efter middagen och jag tänkte lägga upp lite bilder här. sen ska jag sätta på tevatten och ta fram glassen med krossad choklad.. så ska vi sätta oss och fika och planera inköpen som ska göras på ullared och hur vi ska lägga upp renoveringen som är kvar av lägenheten. ingen tv, bara dvdn "fireplace" perfekt om man inte orkar tända en riktig eld (: och bara umgås. underbarkväll med min underbara familj



bilder tagna av alexander (:

nu blir det fiiika och mys i soffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback