Montera möbler hela natten.

helt död, men det kanske är en självklarhet när man slitit som vi gjort de senaste dagarna!? idag har vi iallafall målat om mammas kök, varit på ikea och handlat tv möblerna och lite annat skoj (: och ätit världens godaste kyckling gryta hos mamma.. ni vet i lergryta med morötter, lök och god sås (: mums!

och gissa vad vi ska göra nu! montera ihop tv möblerna..! wii.. ska bli kul att se hur det blir (: och efter det gott folk är vi klara i vardagsrummet. skööönt! ska bli så mysigt imorgon kväll när liv kommer, min kära vän från dbtn.. vi ska nämligen ha myskväll med film! ♥ så kul när man träffar nya människor som man passar ihop med så bra (: iallafall, då är ju allt städat och fixat här och då ska jag bara njuta av att det är fint, renoverat och underbart (:

dom här köpte jag på ikea idag! kommer bli fina i vardagsrummet antingen på tv bänken eller i fönstret.. vi får se (:

image2446

nu ska jag gå och montera möbler och ställa tillbaka möblerna och fixa och dona. och som sagt, lovade bilder idag.. men det är mycket finare imorgon (: puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback