nästan...

..klart, men inte riktigt! vi har målat med pensel överallt i walk in closeten.. så det tog lite längre tid än vad jag hade räknat med. men eftersom jag lovade bilder, så ska ni såklart få det också (: imorgon kommer det klara resultatet med allt inhängt och uppsatt.. tills dess:



jag är riktigt nöjd med färgen.. snacka om hubbabubba ^^ kan det bli bättre och mer tjejigt va!? köpte mer trådbackar och ställningar på ikea idag också, så jag får in mina kläder sen ska jag hänga upp krokar till mina väskor och ställa stövlar och andra kängor och sånt nedanför där klänningarna ska hänga! happyface :D



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart har du köpt lampan? :)
Eller det kanske är hemmabygge? Är iaf ute efter en likadan.
/sanna

2007-10-08 @ 15:40:43
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback