natti natt gullungar!

nu ska jag snart sova. är helt uppe i varv.. så jag måste varva ner först, sitter och lyssnar på lars winnerbäcks nya album.. en låt som gör mig glad är hans nya innan mörkret faller. det är verkligen en glädjespridare. det som är så härligt är. att när jag är glad, då är jag så jäkla jäkla glad! det är sjukt. det går lixom inte att trycka ner mig hur mycket man än försöker, eller få mig på dåligt humör.. det bara sprudlar glädje om hela mig och det har en tendens att smitta av sig på dom runt om kring mig. det är härligt. det bästa jag vet är att se mina kära glada och lyckligare. finns det nått bättre? ne. man kan nästan tro att jag är manodepresiv..! hah. ena dagen helt hängig och seg, nästa stutsar jag runt och skrattar och är lyckligare än någonsin. knasboll. jaja. som sagt, lugna ner mig.. hur det nu ska gå?! (;

ska iallafall gå ut på balkongen och andas in lite nattmörker i lugnorna och titta på stjärnorna. sen ska jag ta bort sminket och borsta håret och sen sova. läsa, det ska jag också. annars går det inte att sova.. och kramas med baby!

veckan som kommer ser ut såhär:

♥ söndag - ann kommer på fika, familjen kommer på middag, myskväll med baby
♥ måndag - tjejkväll med liv, titta film och äta middag och mysa
♥ tisdag - jenny kommer på middag, våran gemensamma vän. tacos!
♥ onsdag - mysdag med älsklingen, åka till stan och kika, middag och bio.
♥ torsdag - sätta upp hyllorna och fixa resten i lägenheten, myskväll med baby
♥ fredag - älsklingens föräldrar kommer på middag och ska se våran lägenhet
♥ träffa helena? gå på secondhand och fika i stan

har man ingenting att göra, får man helt enkelt sysselsätta sig (:



Kommentarer
Postat av: Helena

Hje gummna, vill träffa dej på den dagen du kan!!

2007-10-28 @ 19:42:35
Postat av: Akselmathilde

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-08-21 @ 14:10:53
URL: http://akselmathilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback