nya tidningskorgen.

underbar dag trots att jag fick panik inne på ikea, så mycket folk, allt tog sån tid och jag ville bara hem och mysa med älsklingen. har köpt lite saker idag, svart löparduk till soffbordet som det var 50% på hemtex.. ska köpa en likadan till matsalsbordet imorgon (: ek tavlel-list i ek som vi ska ha en tavla på och massa värmeljushållare från kivi som är helt underbara! kostar en del, men det är det värd enligt mig (: vi har dom i grått som kommer passa bra till våran brungråa vägg i vardagsrummet.

och förlåååt för att det blivit så mycket inredning på sista tiden, ska försöka att blanda inläggen lite med nått annat kul också (: som mode, hihi. men just nu snurrar ikea, mio och alla andra möbelaffärer runt i både mitt och alex huvud..!



blev jättenöjda med tidningskorgen som vi fick med oss hem idag (: passar perfekt brevid fåtöljen! myshörna!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejhej! den här tidningskorgen, visst är den från jysk? vad kostade den? funderar nämligen på att köpa mig ett par stycken..

2008-05-23 @ 18:30:23
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback