röda sockeplast!

sitter i mina röda sockeplast som jag köpte igår på dansbutiken! jag har velat ha sånna sen jag var jag vet inte hur gammal..! jag visste inte att dom hade sånna för vuxna. men nu så har jag ett par röda sockeplast :D ni vet sånna som har vita stjärnor under så man inte ska halka när man går ^^ underbart. retro så det skriker om det.

idag ska jag till skärholmen, gå på secondhand & massa annat skoj. det gör vi varje år när morfar är här.. och jag hoppas att jag hittar nått kul på myrorna. det var ett tag sen jag var där! älsklingen får lite ensam tid hemma på dagen, det är han värd.. jag är alltid hemma och dräller när han är här ^^ så det är nog skönt för honom!

har plattat håret som jag somnade med blött igår. gud va snygg jag var när jag vaknade, hua :D senare ska ni få se resten jag shoppade igår.. och det jag shoppar idag (:

ha en bra dag, puss!





Kommentarer
Postat av: Elin

Ohh vad sött :D Sådant man hade när man var liten.. Kramar

2007-10-30 @ 16:47:11
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: Madde

Du är utmanad (:

2007-10-30 @ 18:21:29
URL: http://psychobarbie.blogg.se
Postat av: Thomas

Snygga HALKSOCKAR! Sockiplast är den sorten med hel plastsula som är räfflad.

Ta en bild när du har dem på fötterna vetja... det är snyggare än när de är i förpackningen. Blir bilden riktigt bra, skickar du den till mig så lägger jag den
på startsidan på www.sockiplast.nu...

Där går det att se skillnaderna på sockiplast och halksockar förresten. ;)

Kul blogg.

//Sockiplastmannen... ("as seen on tv")

2007-10-31 @ 22:34:12
URL: http://www.sockiplast.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback