Shopping



mörkblå stickad mössa i påsmodell från indiska, som jag gillar mycket mycket!!
kostade 99:50kr



röda sockeplast som köptes på dansbutiken för 79 kr



guldunderlägg till glas, ska dukas fint med på julafton.. kommer från
indiska, 150 kr för alla tio.



julgranskulor i rött och guld med glitter, 19 kr st på nån inredningsbutik!



mossgrön stickad basker från indiska 59:50kr har jag för mig.



vit glansig medaljongkudde från lagerhause 129 kr



röd adidas tröja, helt ny, aldrig tvättad eller nått.. i mjukismaterial. helt underbar.
kunde inte låta bli den.. oversize så det striker om det.. men det får bli en hemma
tröja, eller kanske en adidas klänning? :D fin till leggings.. vi får se. 65 kr på myrorna.


den här jackan/kappan har jag velat ha så jäkla länge.. jagat den på tradera och på secondhander..
men icke. aldrig i min stl. nu hittade jag den, för ynka 55 kr. är så glad. den är rödvit.. men det syns inte så
bra.. röda knappar. i love it! (: myrorna den också!


pälsmössa från h&m herr, sneglat på den.. men nu slog jag till (: 98 kr
blir skön i vinter. hört att dom ska vara varma!


svart ullduffel med luva, 55 kr på myrorna.


babyrosa babydoll med spetsar och volanger. jag samlar på klänningar
min dröm är att öppna en finare secondhand någon gång i framtiden (:
45 kr på myrorna.


favorit shampoot, hipsters, sunkissed och en grön blommig ala indiska sjal (:


baströja från indiska, baströja från h&m och stickad kort kofta bik bok.



vitt ljusris från clasohlson 129 kr.. köpte två st. blir fint inne i sovrummet i en cylindervas (:





Kommentarer
Postat av: mysan

massa fina kläder, gillade mössan från indiska massor

2007-10-30 @ 20:31:40
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Marie

Är det sunkissed bra? :)

2007-10-30 @ 23:28:54
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Johanna

Tänkte oxå höra om sunkissed är bra?! :)

2007-10-31 @ 07:49:23
URL: http://www.johannaaxelsson.com
Postat av: fanny

mysan: tack gumman :) aa den var jättesöt!!

2007-10-31 @ 14:28:20
Postat av: fanny

marie&johanna: har faktiskt bara använt den i går kväll. vi får se (: jätteskön och luktar jättegott! köp och prova. finns på apoteket :) krma

2007-10-31 @ 14:29:08
Postat av: Tom

Du är väldigt stilig och söt i de röda halksockarna. Ett helt riktigt val ur nostalgisk synvinkel. Bildvinkeln var inte så tråkig den heller... ;)

Mer nostalgi finns på min hemsida om sockiplast...

Mysig blogg förresten, härligt med mycket bilder...

2008-04-02 @ 22:45:54
URL: http://www.sockiplast.nu
Postat av: Jakobanja

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 07:54:29
URL: http://jakobanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback