sleep tight

suttit i soffan och myst med mitt "god natt" te från hälsokost.. mycket gott, grönt te som man blir trötter av. så nu är jag sådär lagom trött.. men inte för trött för att ligga och läsa en stund i min nya inrednings tidning.. jag prenumenerar på 7 olika inredningstidningar och det är himla mysigt att ligga och läsa varjekväll (: inredningstokig som jag är. hittade jättefina påslakan på catalog.se för 95 kr.. som vi redan har fast i blått, så slog jag till och köpte i beigt också (:

som sagt, nu blir det sängen och läsa & ringa älsklingen och säga god natt! god natt (:

image2234



Kommentarer
Postat av: Dove with Gun

Åh, älskar inredningstidningar. Men man blir så läskad, vill typ ha 10 villor att inreda, men man är fast med sin sketna bostadsrätt. vilken tidning rekomenderar du mest?

2007-10-09 @ 03:06:41
URL: http://www.dovewithgun.blogg.se
Postat av: johannah

åh, vad heter det där god natt-tee't? jar har alltid helt sjukt svårt & somna (som du kanske märker nu, haha)

2007-10-09 @ 03:35:17
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: kimJ

åhh fin bild, skulle vilja lägga mig och sova igen! En liten fråga vad äter du när du känner suget efter något gott? Kram KimJ

2007-10-09 @ 09:03:37
URL: http://Kimj.blogg.se
Postat av: tova

åh så fint!

2007-10-09 @ 10:18:55
URL: http://toowa.blogg.se
Postat av: Marielle

vart kan man köpa det påslakan setet? Skulle vilja köpa!

2007-10-09 @ 12:36:34
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

Dove with Gun: det hade verkligen varit kul att inreda en villa.. fast min dröm är att få köpa en stooor lokal, kanske på 130 kvm som inte ska ha några väggar eller nått.. sätta upp väggar där man vill osv.. och allt ska vara precis så som man vill, men kök och allt. dyrt, men oj så fint det skulle bli (: tidning att tipsa om.. hm. drömhem och trädgård har bra saker som dom tipsar om..! allt i hemmet är också jättebra! hus & hem har mycket inredning som är modernt just nu.. hem ljuva hem har mycket repotage hos olika familjer och hur dom bor, det är kul (: sköna hem är också bra på att tipsa om inredning på internetsidor. ja som sagt.. alla tidningarna har sin egen charm..! (: svårt att välja.. prova att köpa några och välj själv utifråndet :) hoppas jag hjälpte lite! ha en bra kväll, kramar

2007-10-09 @ 19:03:27
Postat av: fanny

johannah: oj kommer inte ihåg vad det heter just nu.. men det är bara att fråga om ett te som man ska dricka innan man somnar.. :) på hälsokost! lycka till, kram

2007-10-09 @ 19:11:04
Postat av: fanny

kimJ: om det är lördag så går jag nog och köper en påse med smågodis.. och om det är vardag så brukar jag äta nån macka eller nån frukt för att sänka suget (: kram

2007-10-09 @ 19:12:53
Postat av: fanny

tova: jag vet :) dom är mysiga. påminner om lexington lite tycker jag. kram

2007-10-09 @ 19:14:11
Postat av: fanny

marielle: på ellos! (:

2007-10-09 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback