Söndag

sitter här hemma hos alexanders föräldrar och har precis fikat och alex syster har öppnat sina paket! vi köpte massa smått från hm! och det uppskattades (: ska snart hem och hänga in alla kläder och sånt i min walk in closet, och självklart kommer det bilder sen (:

Var inne på indiska idag och köpte min poncho! den är jättemysig men stor i stl, hade hängt undan en M, men behövde en S..! och den var ändå stor och mysig! im happy! och jag som inte ens skulle shoppa nått den här månaden... men så säger man ju alltid ^^

när vi kommer hem ska vi som sagt fixa och städa..! och sen bara ta det lugnt. underbart med söndag!

hoppas ni får en mysig kväll! ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

Är det okej att jag köper en likana om jag gillar den? =/

2007-10-07 @ 18:06:40
Postat av: fanny

helena: självklart gumman :) vi går ju inte på lekis :D

2007-10-07 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback