Söndags kväll.

NU ska jag laga mat, det blir det här goda pastan . mums! ska tända lite ljus och mysa till det, om en halvtimme kommer våra middagsgäster och om en kvart kommer min man hem med bröd, vi ska ha vitlöksbröd till nämligen, och rött vin, perfekt! (: idag är jag ego.. så ni fick en bild till, hihi!

nu har jag tänt ljus i heeela lägenheten, mys! vi har inte hunnit tända ljus på flera dagar. hm. nu så (: efter middagen ska jag ringa min bästis, ni vet gullrumpan helena (:

image2493



Kommentarer
Postat av: Helena

Haha.. om jga kommer ihåd dte smeknamnet ska jag svara med det oxå!! haha

2007-10-28 @ 20:35:21
Postat av: fanny

helena: du är min gullrumpa :D

2007-10-29 @ 13:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback