Sovrummet är nästan klart :D



som ni ser så har vi kommit en bra bit i sovrummet (: tänk att jag fick de här tankarna i går eller vad det var och nu är inredningstankarna verklighet! amajsing va! vi är verkligen sjukt nöjda. känns så bra att vi verkligen lyssnade på våra hjärtan och insåg att orientalisk inredning inte var våran grej! det här är verkligen våran grej.. lyxigt! det känns så luftigt. nu ska vi bara måla den svarta väggen vit, måla en 25 cm bred guldrand på de vita väggarna och fondtapeten i turkost/ljusblått med guld ska upp bakom sängen, sen är vi ju klara (: ny säng i ek ska köpas också. malm blir det, stilren och billig (; mamma kommer köpa våran säng, så vi får i princip våran nya säng gratis. skönt.

det som inhandlades idag var:

♥ vitt överkast
♥ en vit stickad mjuk pläd
♥ en mörkturkos kudde
♥ en ljusturkos glansig kudde med medaljong mönster
♥ kristall taklampa "rimfrost"
♥ fyra st gardinlängder i turkost glansigt tyg
♥ tre blockljus i turkost
♥ två runda vita mattor
♥ fem turkosa värmeljushållare
♥ vit fårskinnsfäll

pratade med alex när vi var på åhlens om att jag ville ha en vit fuskpälskudde på sängen.. och vad hittade jag inte när jag kom hem (: vi hade ju en redan.. så den blev fin på sängen. nu längtar jag tills vi ska sova (;



Kommentarer
Postat av: Elisa

fint men de där gardinerna behöver nog strykas. :)

2007-10-21 @ 23:56:21
Postat av: fanny

elisa: tack :) vet inte om de går att stryka sånna gardiner :/ men jag tror att det hänger ut sig så småningom!

2007-10-22 @ 01:29:47
Postat av: johannah

vart har du köpt din spegel? jag dööör vad snygg den är!!

2007-10-22 @ 12:19:17
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Helena

Du kan lägga gardineran på stryckbrädan å snekna du lägga något över gardineran. typ en kökshanduk å prova stycka gumman... =)

2007-10-22 @ 14:27:54
Postat av: Caroline

Du inspirerar verkligen :)

2007-10-22 @ 18:02:38
URL: http://rockaholic.blogg.se
Postat av: fanny

johannah: spegeln är köpt på blocket :) gå in där och sök på guldspegel så får du fram massa fina!

2007-10-22 @ 21:38:30
Postat av: Marcuskristiane

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-06-26 @ 10:31:12
URL: http://marcuskristiane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback