tack

tack för era alltid urgulliga kommentarer.. ni skulle se mig nu, bighappysmajl in my face :D haha. tack tack tack! ♥

har precis bytt om fråb mjukisdress till jeans, långärmad brun tee och en senapsgul kofta med knappar.. nu ska jag bara ta lite rött på kinderna så jag ser liiite piggare ut än vad jag är.. satt och somnade på dbt:n idag.. haha. trött, japp! men men.. nu blir det ikea med älsklingen, sen hem och städa och laga kyckling med bacon och ostsås med klyftpotatis till, jumi. får fin besök ikväll nämligen (: ska även köpa målarfärg till toan, svart ska det bli! kommer bli litet där inne, men man gör ju bara det man ska och sen går man ju ut ^^ hade tänkt mig guldstjärnor i taket som vi ska måla dit. och masa guldramar med svartvita foton på ena väggen..! blir bra i hope. sen ska ni få se bild på hur det blev med sideboardet också! (:

men nu ska jag kila, ha en underbar dag! puss & kram!



Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman, jag vill ha receptet med grillade kyckling:)
massa gott!

2007-10-04 @ 13:27:38
URL: http://mysackan.blogg.s
Postat av: Mysan

gumman, jag blev så fruktansvärt glad för ditt sms, kunde inte vakna av bättre saker än det! du är så underbar och hoppas verkligen att vi kommer ses oftare! Hoppas du fick svaret också!
Älskar dig mer än allt min underbara vän<3

2007-10-04 @ 13:33:12
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: fanny

mysan: den maten som vi åt på tjejmiddagen? :) klart, det är lätt att göra..! en hel grillad kyckling, dela den i små bitar, 2*2,5 dl matgrädde (inte light) en sån ost som du köpte, du vet (: sen blandar man ihop allt i en stekpanna.. kokar upp det.. och häller på lite soya! och ha ris till, jumi :D

2007-10-05 @ 11:51:29
Postat av: fanny

mysan: du är så fruktansvärt söt, vet du det?! klart vi ska ses oftare. jag kan ju komma till dig också! :) jag fick svaret, förlåt att jag inte svarat, ska göra det :) älskar dig mer! <3 du är så fin <3

2007-10-05 @ 11:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback