Tisdag!

gud vad jag är trött, kommer nog somna gott i natt. mamma väckte mig vid halv tolv.. trodde det var alarmet som gick på mobilen, men det var en mamma som ville få tag i sin dotter. hah. jag svarade med "mm.. mm.. aa, va?" sen fattade jag att hon ville nått. hah. gick iallafall upp, sminkade mig och fixade håret som såg ut som en fågelbo. åt frukost med älsklingen. sen hämtade mamma och morfar mig.. vi åkte till skärholmen och morfar släppte lös mig och mamma.. han är för snäll. bjöd på allt idag. shopping & mat. mysig dag! kom hem till en helt nystädad lägenhet, lagad middag och en underbar älskling som är så fin. älskar honom såå!

snart ska vi kolla på desperate housewifes och mysa i soffan. tänkte poppa lite popcorne och göra te. tror älsklingen håller på med det nu. sen blir det sova. trött efter knappt nån sömn i natt. jag är verkligen en nattuggla ^^

det här goda fick jag när jag kom hem (: underbaringen!

image2562

nu blir det mys i soffan, pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback