Tisdags kvällen.

Kvällens planer:

bada och göra ansiktsmask, tvätta håret
smörja in mig med body butter sätta på mig mjukisdress och duntofflor
titta på äntligen hemma kl 20.00
tända ljus, sätta mig i soffan och kolla på desperata husfruarna kl 21
dricka massa ramlösa skogshallon.. är uttorkad och äta massa mandariner
sätta mig och läsa en stund i processen (svenska läxan)
göra en stor kopp kärlekste och äta kvällsmackor med ost
bädda rent i sängen och vädra ut i sovrummet
gå och lägga mig och läsa mina nya tidningar

myskväll med andra ord (: härligt att det är nystädat här också! fick ett ryck... satt och tyckte synd om mig själv för att det var så rörigt här.. men kom på att ska det bli rent och städat måste jag ju göra nått åt det. så jag storstädade kort och gott (: skönt. nu blir det mysigt skumbad! puss.

image2236



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback