trygghet

har aldrig känt mig så trygg som jag gör idag. jag satt och tittade på kort på mig som är tagna för ett nått år sen.. vilken skillnad. jag har från att vart en otroligt osäker flicka blommat upp och blivit en stark och trygg kvinna. har fått höra att det strålar om mig och min personlighet och bara det gör mig så glad. jag är så nöjd med vad jag har åstakommit på det här året, att jag har kommit så långt! vem hade kunnat tro det för ett år sen.. man märker inte sånt förens man stannar upp och lyssnar och ser efter. för ett år sen stod jag och stampade och trampade på samma punkt i livet, nu har jag så mycket på gång och så mycket framför mig. mitt liv kan äntligen börja på riktigt, mitt vuxna liv. kunde aldrig föreställa mig att jag skulle få dela livet med en sån underbar alexander.. är så glad för mina underbara vänner och min familj och mina katter. det är en sak som man verkligen ska ta till sig, och det är att leva i nuet, uppskatta det man har och om det är jobbigt försöka att göra det bästa av situationen. för ett år sen visste jag inte vem jag var.. nu vet jag! jag är trygg! ♥

image2129



Kommentarer
Postat av: Malvi

Va härligt det är o läsa såna här bloggar!:) Glad för din/er skull!

2007-10-05 @ 13:58:17
URL: http://malvi.bilddagboken.se
Postat av: helena

Stolt över dej gumman!
Älskar dej!

2007-10-05 @ 16:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback