allt på en gång

urk, det är mycket att göra nu.. helst av allt hade jag bara velat lägga mig i badet med en tidning och tända lite ljus.. men jag måste städa undan allt kaos i hallen och vardagsrummet efter alla inredningsprylar vi fick hem idag.. det ligger plast och kartongen överallt. kaos som sagt ^^ ikväll åt vi köttfärs bombay med jordnötter, banan och gurka.. mycket gott. dukade fint med svarta vinglasen och svarta underlägg.. tog lite kort (: fint! mamma är här men ska nog snart gå hem till sig och jag ska gå och lägga mig, är trött efter en dag på ikea med mamma.. vi provade alla soffor, alla sängar och kollade på alla tavlor som fanns där.. ja vi tog verkligen tid på oss att gå runt där (: fikade på ikea fiket och myste (: mammadag.

ne nu ska jag ta ett sista ryck och städa undan här och sen sooova (: skönt!





Kommentarer
Postat av: kim

Åhh gott det såg ut! fin blogg! god natt och sov gott!

2007-09-26 @ 23:33:36
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: fanny

kim: det var gott :) prova! finns på arla.se tack så mycket! :) sov gott du med!

2007-09-26 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback