FLYTTA!

sitter här och försöker plugga svenska, men det går inte så bra just nu. är tankspridd och okoncentrerad. så typiskt, för nu har jag en timme som jag kan sitta och verkligen plugga mitt i allt stök här! funderar på att sätta mig någon annan dag, inte idag när mamma håller på att flytta. kursen blir svårare och svårare och jag ska erkänna att jag igår bara ville ge upp, men det får jag och kan jag inte. svenska b kanske låter som en lätt match. men det var det inte :( fick iallafall vg på mitt senaste arbete. helt okej.. men ändå inte nöjd! jaja. klaga klaga! (;

blev lättad igår, våra matsalsstolar har kommit in på lagret och ska levereras till oss imorgon. hade inte vart så kul att få 25 gäster på söndag och ingenstans att sitta ^^

nu ska jag göra lite te och fortsätta plugga, sen blir det mera flytt, städa och annat!

pyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback