Gårdagens outfit

shit, mitt huvud.. och jag drack EN cider. snacka om att inte tåla alcohol. kan vara att jag aldrig dricker också.. hrm. idag ska jag och mamma till ikea och köpa vårat matsalsbord (: kul. ska även kika på dvd hyllor och badrums inredning. dom stänger vid sex, så snart måste jag sätta på mig vanliga kläder och sen sticker vi iväg (:

här kommer iallafall gårdagens!

image1595

   

grön stickad klänning - gina tricot
svarta leggings - h&m
svarta fodrade vintage stövlar - second hand
svart skinnjacka - h&m divided
grön stickad oversize halsduk - returmakeriet
grön axelremsväska i skinn - returmakeriet
vitt linne med svarta prickar - h&m
gråa raggsockor - mammas



Kommentarer
Postat av: Bartholomeus

Jag vill att du ska läsa Alex Schulmans bloggs inlägg "Dagens outfit".

2007-09-02 @ 16:38:33
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback