Inredningshemmet.

Hemma och har precis ätit en mycket god pizza! Var verkligen super hungrig efter allt målande idag. var och köpte mer färg på bauhaus och hittade hyllor som vi ska ha över våran säng :D fanns inte i den färgen på ikea, men de ser exakt likadana ut (: fast i samma färg som våran säng och byrå. perfekt. väntar på att statoil ska ringa och meddela om dom har en hyrbil, så ska vi frakta över mammas sista saker. imorgon ska allt vara klart! mysan kommer in till stockholm central 21:40. då blir det massa kramar vill jag lova :D

det blir bara finare och finare i våran lägenhet, vi är så sjukt nöjda båda två. det känns verkligen personligt och mysigt. som att kliva in i en inredningstidning som mammas kompis sa som var på besök (: kul att höra. den här månaden ska jag inte handla några saker till mig själv. kanske unnar mig ett biobesök nu när my är här, men alla pengarna ska gå till inredning! det är mycket roligare att köpa tycker jag.. kläder finns redan i överflöd!

börjar bli seg, men det är bara att hålla igång tills det är klart (;

puss!





Kommentarer
Postat av: Helena

Varför är du inte inne på msn nått gumman?
Vi pratar ju knapp...

2007-09-17 @ 21:29:56
Postat av: fanny

helena, min dator har inget internet.. sitter på alles dator nu, och hans msn krånglar :( därför. fick du mitt sms om tjejmiddagen på lördag? kram

2007-09-17 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback