köket är KLART!

fy fan va skönt. nu är våra väggar i köket vita & skåpluckorna är svarta (: lavvli. det blev skit bra. imorgon ska vi sätta upp lister med spotlihgts och borra upp köksbordet. och sen ska ju mamma flytta ut alla sina grejer och möbler. har hyrt flyttbil och samlat ihop ett gäng som ska hjälpa oss (: imorgon blir jag och alexander sambos på riktigt! bara han och jag. underbart!

nu ska det bli riktigt skönt att sova. är hur trött som helst. tog inte ens en paus idag.. åt mackor medans vi målade. vilka arbetsmyror vi är ^^ 

fem dagar kvar tills jag fyller år.. hoppas vi hinner med allt! men det tror jag!



bild på nya toalettsittsen (: och lite från badrummet & soffbordet vi köpte!

nu - sova!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Ni är verkligen arbetsmyror! Jag vet hur jobbigt det är att grja sådär man tittar på allt som ligger på glvet o tänker att det kommer ta sån tid innan man får det fint igen. Men så får man bröd för mödan med:D.

2007-09-04 @ 12:58:55
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback