Lady's night (;

imorgon ska jag städa här hemma, ovanligt va ^^ det blir mycket städa när man har katter! och vi har tre st desutom. sandra min barndomsvän kommer nämligen hit på middag & tjejkväll! så imorgon ska jag klä upp mig lite smått, eller så gör jag nån mysig snygg combo outfit, för snygga outfits är antingen för obekväma eller för kallt att ha på sig. vilka problem jag har va :P ska iallafall bli sjukligt mysigt att hon kommer. hon är alltid glad och har alltid en dos skratt över till mig! :D så imorgon kommer hon hit vid sju efter hennes gympapass.. hon är friskis och svettis ledare på passen, hurtbullen ^^



Lista:

vakna
äta frukost
plocka iordning i lgh
dammsuga golven och soffan
bädda rent i sängen
vädra filtar, täcken & överkast
torkagolven med ajax
gå till affären och köpa middagsmat
laga middag tillsammasn med sandy
titta på hyrfilm och äta godis.
sen sover hon över här (: mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback