Lusekoftan (:

håller på att rensa i badrums skåpen och på toaletten, en hel soppsäck är fylld. massa gammla produkter som bara står och tar plats! skönt att rensa. snart kommer älsklingen hem med massa kramar och pussar och middagsmat som blir varma mackor i kväll (: gott. hann aldrig med chips och film igår så det ska vi minsann hinna med ikväll ♥ hittade massa ansiktsmasker som jag samlat på mig också, så ett bad med ansiktsmask tillsammans med baby blir det också. det behövs efter en dag med städning! (:

imorgon ska vi måla om i mammas vardagsrum i hennes hus och fixa lite här hemma, gå till grovsopparna bland annat. på tisdag ska vi till coop och stor handla god mat och stor städa sen på kvällen kommer mysan (: fan va jag längtar gumman! du är verkligen saknad!

vann en super mysig lusekofta på tradera som nog kommer komma imorgon, i hope! (: fick den billigt och i de färgerna jag ville ha! (:

nu ska jag fortsätta med rensningen och sätta på ungnen till mackorna.

hoppas ni får en mysig söndagskväll! det ska jag ha! ♥

image1802



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback