Matsalsen - vintrinskåp?!

innan jag skulle sova igår så låg jag och bläddrade i ikea katalogen.. mycket ideér ploppade upp, så ni får stå ut med lite inredning nu (:

hade tänkt att vi skulle ställa sideboard i ek som också fungerar som ett vitrinskåp mellan utrymmet där fotöljen står och matsalsbordet står.. känns kalt där på nått vis. så varför inte ett fint skåp med förvaring av fina vinglas, fina tallrikar osv? vi ska åka till ikea någon dag också kika på det i verkligheten.. sen ska vi även köpa våra tv möbler (:

på den här sideboarden tänkte vi ställa en bordslampa, typ i den HÄR modellen och ta bort den fula golvlampan :P det blir nog jättebra!

image1986
eller...

image1987


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åå vist är det svårt å bestämma sig?! JAg är sån med beslutsångest vad det än gäller. Så därför är det bra å ta el vad ma nsak säga när jag VET för annars så är det bara jobbigt och så blir jag stessad av att inte kunna bestämma mig.

2007-09-27 @ 14:38:37
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle, sjukt svårt.. men både jag och alex tycker att nr två är snyggare.. och såklart kostar det mer också! :/

2007-09-27 @ 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback