på stan

hittade jag det här...


helt underbar oversize kofta, blev helt kär i den.. den kommer
jag bosätta mig i i guess. sticks ingenting. mjuk och gosig!


nödvändigheter som jag kallar det. mossgröna leggings, svarta och gråa leggings,
två par benvärmare som bli snygga under stövlar och en guldglittrigt nagelack!


brun stickad väst, me like a lot!


stickad mössa med snören och boll på huvudet
riktigt söt och billig på rean (:


buddahprydnad som blev fin i fönstret i sovrummet
och ännu en buddahrökelsehållare.


tidning till mamsen för månadens hund var
ju adolf ^^ så söta mopsar.. kikade lite i tidningen. och
en tidning till mig (:


röd stor lykta & guldljus inhandlades idag.
blev ett jättemysig sken.


happyfanny för den här koftan, som jag drog i häromdagen...
idag var det 100 kr rabatt på alla koftor på indiska, BARA idag..
och då norpade jag minsann åt mig den här söta koftan med
blommknappar i senapsgult (: fin med lite guldiga trådar i den.

nu ska vi hem till mami. puss!



Kommentarer
Postat av: Marielle

du är så söt. du passar i allt och du är fenomenal på hitta saker som passar dig och går ihop med det andra du har hemma:D! Puss till dig

2007-09-26 @ 09:16:46
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag har nog aldrig hört talas om en människa som handlar så mycket som du :) Dock verkar du ju göra riktiga fynd! Otroligt mysig lägenhet har ni också!

2007-09-26 @ 11:07:27
URL: http://rockaholic.blogg.se
Postat av: fanny

marielle: nu blev jag glad :) Tack gumman! du är så snäll och söt :D!

2007-09-26 @ 12:43:33
Postat av: fanny

caroline: det har nog inte jag heller ^^ handlar mycket på secondhand så det blir billigare.. det finns månader när jag lagt ut över 13 tusen på bara shopping. men nu försöker jag hålla mig till runt 1000 lappen.. dock kan det sväva iväg ibland! det är farligt att ha mycket pengar! bättre att spara har jag kommit på nu! :) tack så mycket! :)

2007-09-26 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback