secondhand fynd

Idag var vi på min favorit secondhand och fyndade. my köpte en jacka, ett par pumps & en vit stickad kofta. här får ni bilder på mina fynd.

vi har lagat lasagne som blev jättegod, men sallad till (: satt nyss med mysan på golvet i vardagsrummet och pratade och kollade i en h&m katalog som kom idag, mys! snart ska vi kolla på knocked up som älsklingen håller på att bränna just nu! vi har köpt varsinn påse med godis som vi ska kalasa på! och tänt massa ljus! underbar fredag med andra ord (:


brun/röd/vit oversize halsduk - 5 kr


stickad kofta i bruna nyanser - 10 kr


stickad kofta i grått, vitt och rött - 10 kr

nu blir det film (: puss ♥



Kommentarer
Postat av: Marielle

Det ser ut som riktigt sköna höstkläder gumman:)

2007-09-22 @ 17:01:41
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle, det var det :) gillar den jag har på mig på bilden jättemycket. nu ska dom bara tvättas!

2007-09-22 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback