shopping från idag

 
stickad tröja ala 70-talet som jag gillar
massa massa.
den är köpt på stockholms stadsmission.


töntbrillor som hittades på myrorna, mest på skämt
för att vi skulle ta bilder. my bjöd mig på fika om jag hade
dom på mig hela dagen, och det hade jag! ^^


röd klänning med knappar, prickar och fickor
kommer från nån liten secondhand som vi
sprang förbi.. fick den himla billigt vilket var bra (:


stickad slipover från the ants


massageolja i fast form med vit chocklad lukt
och äppelpaj läppglans båda från lush


mossgrön påsmössa från myrorna den med.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Gaahh ge mit den rödprickiga klännigen och den randiga tröjan!!!! SÅÅÅÅÅ snygga:D! Jag skulle verkligen vilja gå på asecond hand med dig o låta dig vara mitt smakåd med vad jag skulle passa i å inte:). Skulle du vilja det?
KRAM

2007-09-25 @ 12:58:38
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Sarah

Tjabba! Schysst blogg! :) Ville bara säga: ddaaammnn va du är fotogenisk :) keep up the good work ;) ciao!

2007-09-26 @ 21:50:18
URL: http://www.elennar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback