shoppingen från igår!


värmeljushållare i rött och orange, som ger ett
skit mysigt ljus ifrån sig (:


grön och guldig kudde, ska dock byta till en röd/guldig.
blir fin på våran säng!


buddahållare för rökelser med tre hållare. och
kokos ljus som ska stå i öppnaspisen.


mysdress med hello kitty som jag köpte för mina "pressentkort"
som man fick från h&m för att man vart en shoppoholic ^^ köptes
i en stor stl, för den ska vara mysig att ha hemma (:


lejongula benvärmare & deo till mig & baby (:


shampoo hylla som också ska fyllas (;


shampoo hylla som ska
skruvas upp på kaklet (: perfekt att
det får plats så mycket!


skrubbprylar och fotfil, fint med svart eftersom
vi har mycket svart i badrummet.


badsalt som luktar smörkola.


svarta stora korgar med handtag, som gömmer
tvättmedel, sköljmedel, och andra toalett artiklar!
här inne ska det så småning om målas svart på väggarna,
även hyllan (: och sättas upp massa små guldramar med
svartvita kort i.

nu ska jag och my gå och fika i centrum! puss!





Kommentarer
Postat av: carin

åå Massa fint =) vart hittade du kokosljus? =)Stor KRAAAM

2007-09-20 @ 16:07:42
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Marielle

Vad har ni i dem svarta brukarna som står i samma som shampoot o det?

2007-09-20 @ 16:50:19
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

carin, :D tack hjärtat! kokosljusen finns på granit och kostar 10 kr st :) dom brinner jättelänge! och luktar lavvli :D kramar!!

2007-09-20 @ 18:24:26
Postat av: fanny

marielle, va kul att ni fått lägenhet gumman :) fick ditt flyttkort idag! grattis :D i dom svarta burkarna är det lermask och fotkräm från lush! :)

2007-09-20 @ 18:25:39
Postat av: Marielle

Fanny, jag funderar vad dem kostar och om dem finns kvar? Alltså i butik.. Sen om dem är bra? Skulle vara något jag skulle vilja köpa. Puss

2007-09-21 @ 08:24:32
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle, jag har inte använt fotkrämen så mycket, men när jag använde den var den toppen! lermasken därimot använder jag ett par ggr i veckan och den är verkligen bra! har ni lush hos er eller ska jag handla åt dig och skicka till dig?

2007-09-21 @ 13:00:58
Postat av: Marielle

Fanny, näe vi har itne Lush hos oss men får jag barra veta vad priset är för ansiktsmasken så skulle jag kunna skicka in pengar å du får gärna handla den till mig:D?

2007-09-21 @ 19:20:35
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback