Tröttisar

Nu är vi verkligen trötta, vilken dag. våran lägenhet skiner från topp till tå. jag och älsklingen har verkligen gjort det fint här (: så luktar det ajax citron överallt också! härligt.

sitter i min blåa nalle pyjamas och väntar på att my ska bli klar inne i badrummet så jag kan borsta tänderna.. (: sen ska det bli riktigt skönt att krypa ner i sängen! alla tre halvslumrade framför filmen vi såg. tände massa ljus och poppade popcorne och drack italiensk fanta och har myst massa. mysig kväll med andra ord ♥

imorgon vid 12 ska jag sätta i mer hårförlängning. kul med lite tjockare hår (: blir nog jättefint! my följer med och håller mig sällskap! sen tror jag vi ska åka till stan och kika runt lite. ska bland annat besöka åhlens och inhandla korgar till tvättmedel och sköljmedel, svarta stora korgar (: sen granit och köpa korgar till shampo och sånt! som sagt, den här månad blir det bara inredning som ska inhandlas.

nu kom mysan och sa god natt så jag ska väl också gå och lägga mig (: ska bli kul imorgon och ju snabbare jag kommer i säng desto snabbare blir det imorgon :D

natti!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Italiensk fanta? Hur smakade den och vem hade den hemma? Lät gott:D!

2007-09-19 @ 08:01:28
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle, vi hade ju den hemma :) finns en pizzera som säljer sånna :) mycket gott! :D

2007-09-19 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback