viktras.

okej, nu måste jag börja tänka på att äta mer.. det har stigit mig över huvudet att gå ner de där fjuttiga kilona.. och nu kan jag sätta en knuten hand innan för jeansen uppe vid midjan när dom är knäppta.. för 2 månader sen var dom för små. det var ju inte meningen att jag skulle bli så smal! vikten visade 47.5 idag... hrm. måste upp till 50 igen iallafall.. viktras är inte bra. och jag har inte ens tränat mycket.. bara slutat med cola och snask. så nu när jag och mami var på coop så köpte jag lösgodis för 94 kr ^^ det blir lördagsgodis med andra ord! kollade på korten från dagens outfit och mina jeans är korviga på benen.. läbbigt. man ser mina nyckelben mer nu. hur gör man för att hålla sin vikt utan att rasa i vikt när man äter sundare?!

snart kommer min lover hem från jobbet, åååh! saknat honom hela dagen!! ska laga en god lördagsmysmiddag tills han kommer (: marinerad oxfilé, klyftpotatis och beasås och grillade tomathalvor! jumi. sen blir det som sagt godis till efterätt framför en film! myspys!

image2044


Kommentarer
Postat av: Mysan

Men gumman du får inte gå ner mer i vikt nu söto du är fin som du är gå upp till 50 om inte lite mer^^ <3

2007-10-01 @ 09:26:55
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback