anorexia



det här har jag lidit av. ingen lek, inget att skryta med. men jag vill att andra som är inne i det här och självklart andra med att titta på det här. såhär vill man inte se ut. så här dåligt vill man inte må. jag är 171 cm och vägde som minst 43 kg. jag har alltid efter min anorexi haft svårt att gå upp i vikt, men det går åt rätt håll. och det viktigaste för mig är att jag inte tänker på vad varenda maträtt jag äter innehåller. nu äter jag och är frisk som ni kanske förstår. men det var ett hell vill jag lova. jag är fortfarande underviktig väger runt 50 kg. enligt läkarna ska jag väga runt 60 kg. men jag är iallafall frisk. och det är ju huvudsaken eller hur?!






Kommentarer
Postat av: Terese

Absolut ingen lek det där, tyvärr väldigt många som aldrig blir friska heller. Faktiskt vanligare än vad de flesta människor tror...
Bra kämpat gumman, o fortsätt vara öppen om det så kan man hoppas det räddar några....

Kram Tess

2008-04-04 @ 05:21:03
URL: http://janestipparochklor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback