bäst på fest.

har väl inte riktigt stämt ikväll va :P haha. är så jäkla seg. hänger inte med i alla flams här (; känner mig så gammal, haha. men trevligt har det varit (: sitter i helenas rum nu och bloggar. tjejerna är nere i vardagsrummet och sjunger sing star. min röst gav upp! hes och jävlig (; man orkar lixom inte hålla på hela natten när man är så gammal som jag är ;D

ringde älsklingen nyss och myspratade lite, om fyra timmar kommer han och hämtar mig. halv sex alltså. ska väl försöka sova lite snart. lägga mig och läsa iallafall. imorgon blir det ändå bara hemmamys med pyssel osv (: sista dagen för att skicka inbjudningskorten. ska piffa till dom lite extra innan jag slänger dom på lådan (: sen ska jag baara slappa, titta på film, bada och blogga! mitt mobila bredband har kommit. eller avin (: ska hämta ut det på måndag! sköönt det ska bli att kunna sitta överallt (: sen när det blir ännu varmare ska jag minsann ta med laptopen i parken, så kan vi ligga på en filt och nörda jag och datorn (;

nu funderar mitt photoshop igen, underbart. saknat att göra kollage! fick äntligen klart en bloggdesign idag också. hoppas magdalena blev nöjd (:

ska ta bort sminket nu och bädda här, så jag kommer i säng någon gång! puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Malin

Måste fråga en sak om ""lappen". Känns den inte väldigt liten? Vi kikade på en i samma strlk för ett tag sedan och den såg så väldigt liten ut. Kankse en annan som har blivit bortskämt med stor skärm? ;) Jag märker ju skillnad bara på vår lap & Teas stationära. Blir mkt jobbigare att sitta vid den.

Fy vad grått & trist det är ute. :(

2008-04-06 @ 08:33:39
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Arnmonika

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-10-22 @ 08:27:47
URL: http://arnmonika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback