däckad


skrev ju att jag skulle ut med adolf. and i will. men jag ligger och vilar på sängen nu. det är svårt att inte somna här :P skönt, blir nog en tidig kväll om jag får bestämma (: jag är jätte sugen på att blogga, så det ska jag göra! imorgon ska jag och tessan till kungens kurva och glutta i affärer och sen äta ute och gå på bio. ska bli supermysigt.

det är verkligen tomt här nu, känns lite skumt. men då vet jag att vi snart får nya möbler (: ska bli så kul att få hem allt. killen som vi köpte lägenheten av ringde och sa måtten på vissa väggar han mätt, så vi kan planera lite mer. bla ena väggen i sovrummet. bad honom att mäta fram till lampknappen, ska nämligen ha min garderob på den väggen och lampknappen sitter 25 cm från dörren, inte så himla smart. så vi ska flytta den. får se om vi måste ta hem en kompis som är elektriker, eller om vi fixar det själva. kanske smartast att ta hem kompisen så vi inte dör på kuppen..!  iallafall tanken är att vi ska flytta lampknappen till utsidan av rummet, så man släker och tänder utanför lixom (: så får jag plats med en garderob som är 2 meter.. alltså två dubbelgarderober och fyra dörrar.

ska väl ta och släpa mig upp ur sängen nu så den lilla gubben får komma ut och kissa & bajsa. funderade på att gå och handla nått gott på affären, men jag nöjer mig med ett päron. snacka om självdisiplin ^^ har ätit så mycket på sista tiden, så jag får nog hålla igen ett tag. så jag kommer i brudklänningen sen, haha. :O se funderade jag på att hyra film, men med våra över 500 dvd filmer, tror jag att jag hittar nån att se.. fick låna en av tessan kom jag på. den kan jag se (: mys! save the last dance 2. har bara sett ettan och den är himla bra. ska rensa ut 100 dvd filmer som tessan ska få. vi köpte dom i thailand när vi var där sist och det var jättebra bild.. men på våran nya tv funkar dom inte att se.. eller jo, men bilden är inte bra. så dom ska tessan få (: kanske kan sysselsätta mig med det ikväll också. vi får se.

nu blir det kvälls promenad med adolf. puss&kram












Kommentarer
Postat av: Malvi

Du får berätta sen vad du tyckte om Save the last dance 2!:) Själv tycker jag 1:an slår 2:an med hästlängder... Bättre skådisar i 1:an också. Fick förresten aldrig svar på min fråga om efternamnsbytet.. Fast du kanske inte vill avslöja det? Hoppas helgen varit bra iaf o hälsa Alex! Kram från mig

2008-04-19 @ 21:15:36
Postat av: fanny

Malvi: man ser inte din kommentar bara för att du inte har skrivit mejladressen :/ men jag svarar ändå :) jag glömde helt enkelt av att svara på det med efternamnet :/ felåt. inget hemligt här inte :D vi tar erichsen tills vidare, alles efternamn alltså. vi var tvungna att boka bröllopsresan och då måste de ha ett efternamn till mig och eftersom vi inte hittat på ett eget än, så tar vi hans sålänge :) sen ska vi sitta och klura tillsammans. skriver sen på bloggen vad det blir (: kan tänka mig att ettan är bättre, det är dom oftas alltid. och sen kände jag inte igen skådisarna i tvåan heller.ännu ett tecken på att ettan är bättre ;) hoppas du får en gosig kväll. ska hälsa alle från dig! kram!

2008-04-19 @ 21:53:42
Postat av: fanny

Malvi: man ser inte din kommentar bara för att du inte har skrivit mejladressen :/ men jag svarar ändå :) jag glömde helt enkelt av att svara på det med efternamnet :/ felåt. inget hemligt här inte :D vi tar erichsen tills vidare, alles efternamn alltså. vi var tvungna att boka bröllopsresan och då måste de ha ett efternamn till mig och eftersom vi inte hittat på ett eget än, så tar vi hans sålänge :) sen ska vi sitta och klura tillsammans. skriver sen på bloggen vad det blir (: kan tänka mig att ettan är bättre, det är dom oftas alltid. och sen kände jag inte igen skådisarna i tvåan heller.ännu ett tecken på att ettan är bättre ;) hoppas du får en gosig kväll. ska hälsa alle från dig! kram!

2008-04-19 @ 21:54:52
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback