God natt!

nu ska vi dyka i säng. helt slut! har varit en jättemysig kväll (: tack gumman! ska bli kul att sola imorgon. hoppas man får lite färg på nosen ;D måste komma på vad jag ska ha på mig på tjejmiddagen med. måste ha med mig tandborste, pyjamas och lite andra saker också. ska ju sova över (:

på söndag är det sista natten vi sover i våran säng och på måndag kommer en tjej och köper den av oss. då ska vi till ikea och handla nya sängar (: underbart! ska prova vilken jag vill ha.. men jag tror det blir en medelmjuk. har haft fast nu och den har varit aningen för hård. vi pratar så mycket om lägenheten här hemma just nu. älsklingen är full av idéer (: i hallen finns det inbyggda garderober som vi ska slita ut och lägga golv även där inne, sen ska vi sätta upp vita skjutdörrar och ha hatthylla och skoställ innanför, så det slipper synas. fint fint (: han kommer med så fiffiga idéer min tuss. vi kommer gå dit när vi fått nycklarna och ta med oss en slipmaskin och slipa alla väggarna (det är nån skum struktur på dom nu.. killen innan har bredspacklat och dragit med någonting, så det är ränder på väggarna, inte hett alls) så vi går dit, slipar ner alla väggar, grund målar och sen målar vi alla väggar vita (: sen ska vi ta med oss en grovdammsugare och städa! sen är det bara att flytta in, härligt (: gud vad vi längtar :D

det hade varit riktigt skönt att inte ha smink på sig nu..! men men, det går fort att tvätta av (;

hoppas ni haft en mysig kväll! det har vi haft. nu - sova! pusspuss.

image4664



Kommentarer
Postat av: Libannatalie

Nice site, welcome to my

2008-09-01 @ 10:42:14
URL: http://libannatalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback