golv djungeln

gud så enormt mycket golv det finns. kommer inte bli lätt att välja vill jag lova! jag har varit inne på valnöt, men jag tycker det ser för mörkt ut :/ eller kan det bli snyggt? vardagsrummet är inte enormt stort.. 5m gånger 4 m.. då kanske ett mörkt golv gör så att det ser ännu mindre ut?! hm.

image4657

ek kanske? det är ju lite ljusare men man kan ändå få det mörkt om man vill det.. som det här golvet

image4658

fast det är iof lika mörkt :P

image4659

här är också ek golv, fast inte så mörkt. det gillade jag (: sen finns det ännu ljusare ek golv som det här:

image4660

då ser det ju nääästan vitt ut ;D gäller att komprimissa!

image4661

men det här golvet gillade jag nog mest.. hm. fint :D och inte för mörkt.

vad tycker ni? (:



Kommentarer
Postat av: madde

jag tycker du ska välja mörkt eftersom ni skulle väl ha vitt i vardagsrummet... det blir som en liten klick av färg i det vita.. :)

2008-04-04 @ 13:53:55
URL: http://mentalsjukhuset.tjejsajten.se
Postat av: Caroline

Jag håller med madde här ovan om att du ska välja mörkt. Jag tror det kan bli fint med dom kontrasterna och valnöt är ett så himla vackert träslag. :)

2008-04-04 @ 14:48:39
URL: http://sweetcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback