High on life.

känns så underbart. allt. livet. vardagen. kärleken. vännerna. boendet. bröllopet. framstegen som jag gjort. det är när man står på toppen som man inte förstår riktigt hur man kunde må så dåligt i vissa perioder. när man mådde så dåligt vissa dagar så det aldrig kändes som man skulle klara sig upp igen. det känns så långt bort nu. nu blir jag hög på lyckan i mitt liv istället för att bli hög på olyckan. när man kommit så långt och varit med om så mycket saker i livet och tittar tillbaka på hur mycket man faktiskt orkade stå ut med upplever jag mig själv som en av de starkaste människorna jag känner. glad över att vara jag. glad över min älskade pojkvän som älskar mig mer än någon annan, glad för mina vänner som alltid alltid finns här för mig, glad för så mycket. glad för livet som jag har helt enkelt. det är så sällan man känner efter, tar in intryck och dofter, stannar upp och njuter. jag försöker att göra det varje dag. och tror att jag lyckas faktiskt. jag har suttit många gånger och undrat om jag någonsin skulle må bra igen. och här för ca 2 år sen fick jag mitt svar. jag har världens bästa pojkvän, världens finaste vänner, underbara katter, en underbar familj, jag gifter mig med mitt livs kärlek om 2 månader, vi har precis köpt en fin bostadsrätt, vi åker för andra gången till thailand i vinter på bröllopsresa, jag ska börja plugga inredning i höst, har lyckats ta mig ur en svår depression, jag har enormt mycket framtidsplaner och drömmar.. så svaret blev ja.. ja, jag skulle må bra igen. jag skulle bli lycklig. high on life är det minsta man kan säga att jag är ♥

image4656



Kommentarer
Postat av: Terese/naglar och hår

Kul o höra när någon mår så där bra..... O du är värd o må så oxå gumman...Tycker du e helmysig.....;)
Tänkte passa på o höra oxå om du fört över pengar till mig??

Hoppas du sussar gott...själv har jag ca 3 timmar kvar till sängen men sen ska jag sova som en prinsessa....

Kraaaaam Tess

2008-04-04 @ 05:17:34
URL: http://janestipparochklor.blogg.se
Postat av: Mysan

Jag är så glad över dina framsteg och inte minst av dig. Det du har gått igenom förtjänar ingen och minst du för sån underbar person som du är. Som bryr dig om allt och alla, finns inte ord. Älskar dig min vän, du är bäst helt enkelt!

2008-04-05 @ 16:04:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback