Hjärta till bröllopet

När vi var inne på cervera och köpte tre pack med rosti skålar (det blev vita ändå) så hängde det ett gigantiskt rosa hjärta i taket. så jag frågade hur dom gjort det och det var ju enkelt (: dom hade skurit ut hjärtat i frigolit och sen gjort massa hål i friogliten med en penna. sen hade dom klippt ut fyrkantiga rosa rutor i silkespapper och tryckt in dom i alla hål med hjälp av en penna. så vi åkte till silvan och köpte frigolit och sen till panduro och köpte rosa silkespapper (: det här ska hänga bakom mig och älsklingen under middagen på bröllopet. tror ni att det kommer bli fint? (: det tror jag!






Kommentarer
Postat av: tessan

Gud vad vackert hjärta! Den skulle bli så vacker bakom er två vackra människor :) Den tycker jag att du borde satsa på. Jag hjälper dig gärna med den så att den blir lika vacker som på bilden :) älskar dig! pussar

2008-04-24 @ 15:01:26
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: fanny

tessan: visst var det fint :D jag blev helt kär i det. vi får sätta oss nån kväll och pyssla du och jag gumman :) PUSS!

2008-04-24 @ 16:00:15
Postat av: Marielle

Så fint hjärta! Men det blir väl inte hjärtan så man pressar in dem i frigoliten? Kanske jag ska göra ett till våran lilla söta Vinga som hon kan ha i sitt sovrum sen:).

2008-04-24 @ 17:01:02
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback