Ikea shoppingen idag.

hej på er. haft en jättemysig dag. hoppas ni också haft det (: jag gick upp vid tio, åt frukost, städade här hemma och sen duschade jag och väntade på att mamma skulle komma. sen åkte vi till ikea och strosade runt. handlade våran nya säng och madrass skydd osv. hittade jättefina cericerosa frostade värmeljushållare också. köpte 16 st.. till dukningen på bröllopet. (: kommer använda dom sen också såklart. sängen kommer hem på lördag, samma dag som vi säljer våran säng som vi har nu. så slipper den stå och skräpa någonstans. skönt. vi fikade på ikea också. mysigt (: och jag visade garderoben och tv bänken vi ska köpa. blir en likadan som vi har nu (bestå) fast i vit med vita luckor i högglans. kommer bli så fint (: sen var vi inne på finnsoffan och beställde våran fina magnum bellus divan soffa. beställde kromben till, kommer bli så fint. tyvärr tar det 6-8 veckor innan vi får hem den, men den som väntar på nått gott (: vi kommer få det så fint. längtar galet mycket. nu är det bara 13 dagar kvar (:

sitter och kikar på topmodell, spännande. får se vem som åker ut.

image4745





Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!! Tidningsställen har jag köpt på Village..159 kr/st kostade de. Ha en underbar dag!

2008-04-17 @ 07:35:37
URL: http://fiabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback