morning (:

sitter med nackspärr och skitont i ryggen. funderar på att gå till en naprapat idag ist.. han jag var hos i går gjorde inte mkt.. jo det blev värre :/ skit. jaja. glad ändå! det är ju sol ute och min baby fyller 23 år idag :D ska ta emot han som ska köpa hemmabion och sen ska jag göra varm chocklad, värma winerbröden i ugnen och göra mackor. jag är hungrig! får nog ta lite yoghurt snart så jag klarar mig en timme till.

trött är jag, sov dåligt i natt. får ta en powernap i solen senare (:

ska klä på mig nu sitter fortfarande i pyjamas och morgonrock. hoppas ni får en bra dag! det ska vi ha! ♥





Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till Alexander!

2008-04-25 @ 10:13:19
Postat av: Evelina

Ett besök hos kiropraktorn då man ahr haft jätteont är oftast inte tillräckligt! Jag har själv vart hos kriorpraktorn i går, och har fruktansvärt ont idag! Detta beror på att allt inte lossnar på engång då det vart mycket "galet" i ryggen! Gör ett besök SNARAST till honom igen, så ska du se att det blir bättre!

2008-04-25 @ 13:20:05
Postat av: Malin

Fin bild på er. :) Godnatt & sov gott! Kraaam Malin

2008-04-25 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback