mysig födelsedag!

en sån underbart mysig dag vi haft. älsklingen är jättenöjd och jag med såklart (: har tagit massa fina bilder, ska lägga upp dom sen. på den fina dukningen och från i morse när vi firade honom med frukost på sängen med paket (: idag har vi varit ute i solen och ätit god glass och druckit cola. satt precis vid vattnet. idag var det 25 + grader i solen. solbrillor och klänning! underbart. sen kom vi hem, städade undan det sista, gjorde oss i ordning, lagade mat och har suttit och myst länge vid middagsbordet med massa tända ljus. nu ska vi ner och hyra film och såklart får min baby välja, det är ju hans dag idag (: hoppas han inte väljer värsta pang pang filmen bara :P ätit tårta så jag vet inte om vi orkar morötter, gurka, selleri och dipp. vi får se (: ska bli mysigt med en liten promenad till videobutiken nu.

hoppas ni haft en lika mysig kväll som vi har haft. massa kramar till er.



jag längtar som en galning tills jag blir fru erichsen ♥



Kommentarer
Postat av: ...

Hur länge har ni varit ett par och hur länge har ni bott ihop?

2008-04-26 @ 00:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback